Total War: Warhammer z krwawym rozszerzeniem Blood for the Blood God

Dziś o 15 zadebiutowało rozszerzenie do Total War: Warhammer zatytułowane Blood for the Blood God.

Zgodnie z przewidywaniami dodatek wprowadza szereg bardziej brutalnych i krwawych animacji. Nasze jednostki mogą zatem dokonywać dekapitacji czy rozczłonkowania przeciwników. Co większe bestie wykorzystają w tym celu swoje zęby, a martwe truchło posłuży im jak maczuga. Także smoki otrzymały możliwość przecinania wrogów przy użyciu ogona. Widowiskowo wygląda też szarża jednostki Night Goblin Fanatic z wykorzystaniem olbrzymiej kuli na łańcuchu. Oprócz tego na mapie świata pojawią się specjalne wydarzenia zachęcające do przeprowadzania wirtualnych rzezi. DLC wyceniono na 2,49 euro (nieco ponad 10 zł). Przy okazji premiery zaprezentowano oficjalnie krążący już wcześniej w sieci zwiastun, ale także fragment rozgrywki z włączoną nową zawartością. Jednocześnie udostępniono pierwszą dużą aktualizację do gry. Wprowadza ona szereg poprawek w mechanice, dodaje do arsenału wampirów potężną jednostkę Blood Knights oraz poprawia działanie sztucznej inteligencji. Istotną nowością jest także wsparcie dla bibliotek DirectX 12, dzięki czemu tytuł powinien działać płynniej i wyglądać nieco lepiej.

Źródło:
"Arantasar" - GRY-OnLine


Klemens
2016-06-30 17:03:47